Nadine - Au Pair in Australië

Bijna alles is geregeld!

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie benieuwd zijn in wat ik ga doen.

Na een hoop papierwerk, gesprekken met potentiele gastouders en nog wat meer papierwerk kan ik nu toch echt zeggen dat ik vertrek naar Australië. Ik heb een geweldig gezin gevonden in een woonwijk van Sydney: Gastmoeder Erin, gastvader Nick, hun dochtertje van bijna drie 'Eve' en hun zoontje van vijf 'Sam'. Met Erin had ik tijdens ons eerste gesprek direct een klik. Het was voor mij extra spannend omdat het ook nog eens mijn allereerste Skype interview was met een ouder. Erin stelde me erg op me gemak door er een echt gesprek van te maken. Ze toonde veel interesse in me - en dat doet ze nog steeds. Wekelijks sturen we elkaar we foto's en/of video's op Whatsapp.

Mijn kamer is echt prachtig! Ik heb een queensize bed, twee bankstellen, kastruimte, TV en een eigen badkamer. Ik ben er van overtuigd dat ik me op mijn gemak ga voelen bij het gezin en in het huis zelf.

Mijn working holiday visum is vanmiddag goedgekeurd waardoor ik nu dus kan gaan kijken naar een vliegticket. Daarna moet ik alleen nog mijn au pair verzekering afsluiten en gaan uitzoeken of ik mijn verzekering voor een tijdje stop kan zetten.

Ik kan niet wachten om te vertrekken!

Liefs,

Nadine

Reacties

Reacties

Marjo

Super, Nadine! Het komt steeds dichterbij nu. De voorbereidingen zijn ook al leuk. Succes met al het regelwerk.

Groetjes,
Marjo

Hetty

Het wordt steeds meer de werkelijkheid! Wat een moedige stap lieverd. Ik sta volledig achter je. Ga genieten!!! Je hebt een hartstikke leuk gezin getroffen. Alle indrukken zijn positief. Dat geeft een goed gevoel voor jou en zeker ook voor mij????. Het echte loslaten voor ons is begonnen.. pffffffff. .. maar we hebben al het vertrouwen. Het gaat ronduit geweldig worden!! Liefs mam

Hetty

De vraagtekens horen er niet hoor achter mij..
Ging ff fout

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active